
איבחון שיווקי ותכנית פעולה
הכה את המומחית
לא בטוחים איזה שיווק אתם צריכים לעסק? מרגישים שאין לכם בידול לעומת המתחרים?
לא בטוחים מה יהיה יותר אפקטיבי: פרסום בגוגל, בפייסבוק או בכלל מודעות?
אתם עושים הרבה פרסום ומקבלים לידים, אך עדיין משהו לא עובד? אחוזי ההמרה נמוכים?
יצא לכם להתלבט אם התשתיות שיש לכם מספיקות?
האם האתר שלכם טוב מספיק? האם הוא עובד בשבילכם?
יש לכם עסק עובד ופעיל - אולי אתם יכולים להסתדר בלי שיווק?
האם אתם צריכים מנהלת שיווק או אולי בעצם מנהלת עמוד פייסבוק תספיק לנו?
או במילים אחרות, רוצים את מנהלת השיווק של ניופאן, עמינח ורויאלטי שתסתכל על העסק שלכם?

זהו תהליך חד פעמי בו עין של מנהלת שיווק ודיגיטל (אני) תבחן את העסק שלכם במשך חודש מכל הכיוונים ותתן לכם המלצות פרקטיות מה באמת צריך לעשות, כך שתוכלו לתכנן את הפעילות השיווקית שלכם הלאה.
התהליך כולו מתפרס על פני כחודש (ברוטו). הפגישה הראשונה מתקיימת באזור המרכז (בגבעת שמואל) או בשיחת זום ובפגישת הסיום אציג לכם ניתוח והמלצות.
איך עובד התהליך?
-
אשלח לכם שאלון מקדים שייתן לי מבט ראשוני על העסק (עוד לפני הפגישה ביננו).
-
אפגש עם בעל העסק ו/או איש המכירות - אקשיב, אספוג, אבין.
-
בשלב הבא אשב (עם הצוות שלי) ואסקור את התשתיות הקיימות, את הפעילויות השיווקיות שנעשו, אסקור את המתחרים, אבין מה עבד ומה לא עבד.
-
אם יהיו לי שאלות נוספות - אדבר אתכם שוב, לפי הצורך (בטח טלפונית), אשאל שאלות, אבקש הבהרות.
-
ואז בסיום התהליך - נקיים פגישה נוספת ואציג לכם את הסיכום וההמלצות לפעילויות השיווקיות שמתאימות לעסק שלכם במצב הנוכחי (את ההמלצות שלי אין צורך לעשות בו זמנית, ובהחלט אפשר לעבוד לפי סדרי עדיפויות).


עם מה תצאו בסיום התהליך?
-
סיכום והמלצות פעולה ליישום מיידי המקיפות את כל תחומי העסק הרלוונטיים:
♦ פעילויות שיווקיות ייעודיות לעסק שלכם
♦ ניתוח הנתונים הקיימים (במידה ויש היסטוריה של מדידת קמפיינים והמרות) -
המלצה על ערוצי פרסום מתאימים (בדיגיטל ולא רק), בהתאם למטרות ולתקציב
♦ בחינת המוצרים/שירותים ואריזתם
♦ איבחון קהלי יעד
♦ פנים ארגוני
♦ שירות לקוחות -
♦ שיפור תהליכים ועוד
-
תדעו סוף סוף איזה ערוצי פרסום העסק שלכם צריך.
-
תהיה לכם תכנית ולא תעבדו באוויר.
-
תקומו בבוקר ותדעו את הדרך השיווקית של העסק ובאיזה שביל ללכת.
-
תקבלו זווית ראיה מקצועית של מנהלת שיווק.
-
ובעיקר, תחסכו הרבה כסף על נסיונות שיווקיים כושלים ותשלום למדיה וספקי שירות שלא רלוונטיים לעסק שלכם.
2,500 ש"ח
במקום 2,900 ש"ח | לא כולל מע"מ

למי זה לא מתאים?
-
לעסקים זעירים מקומיים מאוד כגון שירותי קוסמטיקה, עיסוי, אימון, עיצוב פנים, וכד'
-
לא מתאים לעסקים שאין להם תקציב שיווק ולא רוצים להשקיע בשיווק.
-
למי שלא פתוח כרגע לשינויים וחידושים בעסק.

למי זה מתאים?
-
עסקים פעילים, עם תשתיות. כאלה שרוצים לקחת את העסק קדימה ולדעת מה השלב הבא.
-
לעסקים חדשים, בתחילת הדרך, בלי תשתיות שרוצים לעבוד נכון מההתחלה. כאלה שרוצים לדעת מה תהליך העבודה שלהם ומה הצעד הבא צריך להיות.
-
לעסקים עם תקציב שיווק של לפחות 2,500 ₪ בחודש.
-
לעסקים שרוצים לעבור 'לשלב הבא' בעסק שלהם.
-
למי שמרגיש שיש לו 'בלאגן' בעסק ורוצה אשת שיווק שתעשה לו סדר.
-
למי שיש לו ספקים (אנשי פייסבוק/גוגל למשל) ואינו יודע איך לנהל אותם, האם עושים עבודה טובה, האם התוצאות תואמות את התקציב וכד'.