מה אני עושה


אסטרטגיה שיווקית
ננתח את אסטרטגית המותג/העסק: נמפה את קהל היעד, נבין מה הבידול שלכם, מי המתחרים , נבנה משפכים שיווקיים בעסק מהשלב הראשון שבו הלקוח נכנס אליכם (פיזית או דיגיטלית), עד שהוא קונה או אפילו רוצה לעזוב (מה שנקרא: חווית לקוח), ננתח את הכתיבה ואת התשתיות הקיימות, נשמור על המיתוג הקיים (אם יש) ונייצר שפה חדשה אם צריך ולאחר הגדרת תקציב נחליט על אסטרטגית הפרסום. עסקים רבים שאני עובדת איתם אני 'נופלים' פעמים רבות בדפי נחיתה לא מספיק שיווקיים או מכירתיים - וגם בזה נטפל. נוודא שהם כתובים נכון, ממירים מספיק טוב.



תכניות עבודה
תכנון. זה המפתח. אנחנו עובדים לפי תקציב ולפי תכנית עבודה מסודרת, כך שקל לעבוד, לפקח, לעקוב, כולם מסונכרנים, עובדים מסודר ומתוכנן, ולא בשלוף רואים את התמונה המלאה בראייה חצי שנתית, רואים שזה פרוס בצורה נכונה על פני השנה שאין 'שבועות ריקים' ושבועות עמוסים זה כלי שלקחתי מהחברות הגדולות מהן הגעתי אבל משתמשת בזה גם בעסקים בינוניים וקטנים. זה תמיד נכון ומתאים.

תוכן זה המלך החדש
אין מה לעשות – כתיבה הפכה להיות חלק חשוב מעולם השיווק והפרסום. ואני רואה כמה קשה לפעמים לבעלי עסקים לכתוב בצורה שיווקית וגם מכירתית כשצריך! זאת אמנות. ממש כך.
הבשורה הטובה היא שאתם יכולים ללמוד את זה ואם ממש ממש לא בא לכם – אז אנחנו נכתוב עבורכם. נכתוב אתכם. נוציא את 'הקול' האישי שלכם.



דיגיטל
דיגיטל זה חלק מהשיווק. וגם שם (ואפילו יותר) צריך חשיבה ותכנון שיווקי. גם אם יש לכם אנשי מקצוע לערוצים הדיגיטליים ואתם לא מנהלים אותם – אתם בבעיה. כל פרסום צריך מחשבה, תכנון, אסטרטגיה. הפרסום בדיגיטל צריך להיות בהלימה מושלמת עם אסטרטגית העסק. וזה בדיוק תפקידה של מנהלת שיווק. לא משנה אם זה ספק שלכם או שלנו – צריך אשת מקצוע שתיראה את התמונה המלאה.
בין היתר אנחנו נותנים שירותי: ניהול עמודי פייסבוק, בניית אתרים, ניהול וכתיבת ניוזלטר, בניית קורסים דיגיטלים, קידום דיגיטלי ממומן בהתאם לצרכי העסק: בפייסבוק, גוגל, טאבולה/אאוטבריין, SEO, באנרים באתרים מסחריים וכד'
גם סרטונים הפכו להיות כלי חזק שתורם לחיבור עם הלקוחות > לאמון > ולרכישה. הרבה מהלקוחות שמגיעים אלי לא יודעים מה לומר, מה מעניין, מה יעבוד - זאת בדיוק העבודה של מנהלת שיווק – ולכן זה חלק בלתי נפרד מהתמהיל שאנו מספקים וגם אם זה לא לכם טבעיות - נעשה זאת לאט, בקצב שלכם ובהדרכה צמודה שלנו.

אוטומציה, אופטימיזציה, ניתוח ובקרה
מילים מפוצצות ומפחידות יש יגידו :-) אבל זה חלק בלתי נפרד מהשיווק.
הרי בעבר כשפרסמנו (לפחות אני, שהתחלתי בעידן הפרינט) מודעה בעיתון או שלט חוצות לא היו קלים למדידת התוצאות בשטח, לעומת היום בעידן הדיגיטל קל לדעת את ההשפעה, את התוצאות ולכן - מחובתנו למדוד ולנתח.
וזה בדיוק מה שנעשה. נעשה פעילויות לטווח קצר ופעילות לטווח ארוך (שזה לא פחות חשוב) | נפרסם ונבדוק מה עובד טוב יותר (או במילים אחרות A/B TESTIN) | נטמיע את כל הקודים והפיקסלים הנדרשים כדי שנוכל לעקוב ולדעת | ננתח את אחוזי ההקלקות, את אחוזי ההמרות, נחפש את צוואר הבקבוק ונקודות הכשל בעסק ומשם נצמח.


