top of page

מנהלת שיווק באאוטסורסינג

 מנהלת שיווק ודיגיטל במשרה חלקית אצלך בעסק

מה זה אומר מנהלת שיווק באאוטסורסינג אצלך בעסק?

זה בדיוק כמו מנהלת שיווק בניופאן או עמינח (או כל חברה גדולה אחרת) אבל באופן שמונגש לעסקים בינוניים - לפי שעות, לפי צורך, ובלי הוצאות עובד-מעביד כך שהעסק מקבל מנהלת שיווק מהשורה הראשונה בלי פשרות ובלי התחייבות, בלי יועצים שאומרים לך מה לעשות אבל לא בטוח שהיו יודעים לעשות זאת בעצמם.

והעלויות? בהתאם.

אשת מקצוע - אשת שיווק שמסתכלת על העסק שלך מלמעלה, שרואה את התמונה המלאה והכוללת של העסק.

אני לומדת את העסק, 'חיה' אותו ולכן יודעת לקבל החלטות נכונות [ביחד איתך]. 

יש הרבה עסקים שלא צריכים מנהלת שיווק במישרה מלאה ולכן זה פתרון מושלם - אין צורך בגיוס שכירה, עם כל המשתמע מכך - חוסך לך עלויות גיוס, קליטה והכשרה, אין יחסי עובד-מעביד, ולכן חוסך הוצאות על רכב, חשמל, תנאים סוציאליים ועוד.

outsourcing marketing manager

איך העבודה מתנהלת?

  • בחודש הראשון אני לומדת את העסק: מכירה את המוצרים, את קהלי היעד,  הנכסים הדיגיטלים: עמוד הפייסבוק, האתר, דפי הנחיתה, המיילים וכד'.  

  • ניתוח - אני קוראת את המספרים, מנתחת את הנתונים: את אחוזי ההקלקות, את אחוזי ההמרות, בודקת מה המוצר הכי ממיר, מה הערוץ המניב. 

  • בהתאם למבנה העסק אני מדברת עם אנשי המכירות, עם אנשי הפייסבוק והגוגל [אם יש] כדי להבין את אופן הפרסום שהיה עד כה, לבדוק האם ומה היתה האסטרטגיה.

  • אני עובדת מול כל ספקי הדיגיטל, העיצוב, הקופי וכד' (שלכם או שלי. זה לא משנה) - עקב האכילס של רבים מבעלי העסקים שאני מדברת איתם הוא שהם לא יודעים לנהל את הספקים. יש להם איש פייסבוק, איש גוגל, קמפיינים בתקציבים גדולים שם - והם לא יודעים מה אנשי המקצוע הללו עושים. הם לא יודעים לכוון אותם מה לעשות, מתי ואיך - עד שאני מגיעה.

  • אופטימיזציה ואוטומציה - אני לא בעד 'מהפכות' אלא ללכת צעד צעד עקב לצד אגודל בהתאם לתקציב שהגדרנו ובהתאם לצורך. אני משפרת את דפי הנחיתה, את התוכן, את המסרים בהתאם לצורך. מייצרת שפה גרפית אם צריך או אם אין. אני מוודאה שכל הפיקסלים מוטמעים, שכל מערכת פרסומית מודדת המרות כך שנוכל לנתח.

  • תוך כדי כל זה אני מתחילה לבנות את משפכי השיווק (מסעות לקוח) - כל קהל יעד וכל מוצר צריך 'משפך' משלו. אין קיצורי דרך שאפשר לעשות.

  • וכך נבנה מערך שיווק מסודר, עקבי, עם אסטרטגיה, עם תכנון, עם מחשבה. אני יודעת לומר לך מה הדבר הבא.

איזה כיף זה שיש מישהו בעסק שיודע מה הדבר הבא שצריך לעשות בשיווק?! 

לאורך הזמן אגיע למגוון התחומים/המחלקות/התהליכים בעסק: ניגע בקשר עם הלקוח, בעיצוב המוצר/שירו, בחווית לקוח, בתהליכי מכירה ועוד.

מה ההשקעה שלך?

3,200 ש"ח 

(לא כולל מע"מ)

החל מ-

הידעת?

כמנהלת שיווק אין לי שום מחויבות לפלטפורמה פרסומית כזאת או אחרת - המחוייבות היחידה שלי היא לך - לעסק שלך.

אני עובדת עם כל הערוצים (גוגל, פייסבוק, יוטיוב, טאבולה, ניוזלטר) , כאשר הבחירה נעשית על בסיס מה שהכי מתאים לעסק, לתקציב ולמוצרים 

זאת לעומת אנשי מקצוע המתמחים בערוץ פרסום אחד (פייסבוק/גוגל) או אפילו משרדי פרסום שממליצים על מה שהם יודעים ומתמחים בו ומה שמניב להם הכי הרבה.

איך תדעו מתי הזמן הנכון להכניס מנהלת שיווק?

למי זה מתאים?

  • לעסקים בינוניים וגדולים (לא זעירים) עם מחזור של 50K ₪ ומעלה בחודש.

  • לעסקים עם יותר ממוצר/שירות אחד בעסק או לחילופין יותר מקהל יעד אחד, מה שמצריך משפך נפרד לכל מוצר/שירות/קהל.

  • לעסקים שמבינים את הצורך של שיווק בעסק אבל לא צריכים אחת כזאת במשרה מלאה.

  • למי שרוצים לפרוץ את תקרת הזכוכית של העסק.

  • לעסקים שמבינים שבשביל להגדיל הכנסות צריך גם להשקיע בשיווק נכון ובפרסום.

  • עסקים שעברו את השלב של "אני יכול לעשות הכל בעסק. אחסוך ואעשה גם את השיווק",הבינו שזה לא עובד ושכך אין שיווק.

  • לעסקים שנמצאים בשלב ראשוני ורוצים לעשות את זה 'נכון' ולא להתברבר ולהוציא הרבה כספים בגלל הגדרות לא נכונות, בריפים לא נכונים, מעצבת שלא מבינה מה רוצים ועוד.

  • לעסקים שמרגישים שאין באמת מישהו שמנהל את השיווק, את הספקים ושהדברים נוצרים בעצמם אך לא מנוהלים ומתוכננים.

עידית מנסדורף-זמוש | נייד: 054-7979910 | מייל: idit.mansdorf@gmail.comגבעת שמואל

© כל הזכויות שמורות לעידית מנסדורף-זמוש

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
bottom of page