מה חלון הראווה של העסק שלך?
- עידית מנסדורף
- 18 בנוב׳ 2022
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 20 באפר׳ 2023
חלון הראווה של העסק הוא חלק מהמוצר ולא משנה אם אתם מוכרים: מוצר פיזי או שירות.
בחנות פיזית זה כמובן יותר ברור - תשקיעו בחלון הראווה שאמור למשוך אנשים להיכנס. אם זה בגדים - תחליפו לעיתים קרובות תעשו קונספטים, תראו שילובים יצירתיים של בגדים.
באתר אי-קומרס - חלון הראווה שלכם זה האתר. תשקיעו בעיצוב, בממשק ידידותי תייצור חווית לקוח ב'מסע' שהלקוח עובר באתר מה שנקרא בעגה המקצועית: UX (user experience) תשקיעו בחומרים הגרפיים, בהדר מעוצב והחלון האחורי זה שירות הלקוחות. אל תשכחו את החלק הזה.
ובמוצרים שהם שירות? גם שם חלון הראווה הראשון הוא האתר או דף הפייסבוק או האינסטגרם (תלוי בכמות המוצרים/שירותים) אפיון נכון של איך הלקוח מאתר את הפתרון לבעיה שלו, כך שלקוח שנכנס לאתר יבין במהירות מה הוא צריך.
בתמונה: השראה מלונדון (חלון ראווה של חנות תכשיטים. קחו את זה לעולם שלכם]
בואו להבין איך זה עובד תכל'ס 'מנהלת שיווק פרילנס' > כנסו והכירו את מגוון השירותים

Comments